no-img
سوس وردپرس

22 نکته جهت از بین رفتن اضطراب

بروزرسانی؛
30 آگوست 2020
پزشک

شما احتمالا با برخی از استراتژی های مقابله اضطراب آشنا هستید. شما می توانید تمام توصیه های ضد اضطراب در جهان را بخوانید و مطالعه کنید اما هیچ یک از این موارد مهم نیست، مگر اینکه اقدام کنید. برای احساس آرامش بیشتر، به خواب عمیق در شب و برای صرفه جویی در انرژی، باید از زمان، صرف وقت برای وظایفی که مهم نیست، جلوگیری کنید.

در پایان این مقاله از soswp، زندگی شما می تواند بی نهایت مولدتر باشد. با رعایت 15-60 دقیقه تمرین 22 مورد زیر در روز جهت مقابله با اضطراب.

هرچه بیشتر تکرار کنبد، بهتر احساس می کنید.

اضطراب شکن # 1: آغاز تنفس عمیق

بر روی چگونگی آرامش بدن خود از طریق تنفس آرام و ذهنی شکم، متمرکز باشید. تنفس آزاد شکم است، مستقل از محل آسان است.

1. چشمانتان را بسته و توجه خود را به تنفس خود متمرکز کنید. به طور طبیعی نفس بکشید، ترجیحا از طریق سوراخهای بینی، بدون تلاش برای کنترل نفس خود.

2. از احساس تنفس هنگام ورود و خروج از سوراخ بینی مطلع شوید. یک دست را روی شکم و یک دست را روی سینه قرار دهید. یک نفس عمیق در ابتدا، و یک دم و بازدم را به چهار قسمت تقسیم کنید. پس از دم نفس خود را برای به تعداد سه قسمت نگه دارید. اکنون بازدم کنید تا تمامی ریه تخلیه شود.

3. تمرکز بر نفس خود داشته باشید. ممکن است ذهن شما بسیار مشغول باشد و حتی ممکن است احساس کنید که مدیتیشن ذهن شما را پررنگ تر و شلوغتر می کند، اما واقعیت این است که شما فقط از اینکه ذهن خود مشغول چه چیزی است بیشتر آگاه شوید.

4. مقاومت در برابر وسوسه افکار مختلف به دنبال آنها بوجود می آید و آن را تشدید می کند. اگر کشف کنید که ذهن شما سرگردان است و به دنبال اندیشه های خود است، بلافاصله آن را به  تنفس عمیق به روال عادی بازگردانید.

5. ذهنتان را به نفس کشدن عادت دهید، این را چندین بار تکرار کنید. صبر کن تا شکم نفس بکشد. هر چه زودتر این عادت روزانه را ایجاد کنید، سریعتر احساس آرامش خواهید کرد.

هنگامی که شما تنفس شکم را پیاده سازی می کنید، روز خود را در یک حالت در حال حاضر و در حال حاضر شروع می کنید. با این حال، بهتر است نگرانی در مورد زمان گذشته یا آینده را نداشته باشید. در حال زندگی کنید. زندگی یک حال ساده است از آن لذت ببرید. یک بار هم که شده بیخیال دنیا بودن را تجربه کنید.

اضطراب شکن # 2: اصلاح تفکر

آرامش کار داخلی است. هدیه ای از آرامش را به خود هدیه کنید و روز را با 10 دقیقه تنهایی و انرژی مثبت شروع کنید. فکر  کنید، آرام، اندازه گیری، و باز فکر، و فعالیت های روزانه خود را مطابق آ به پیش برید.

اضطراب شکن # 3: تمرین خود مراقبتی

یک ماساژ، واقعا جواب می دهد. زندگی هیچ چیز نمی گوید، شما همیشه آن را ترجمه می کنید. شما مانند یک سکسی سالم و پرتب و تاب هستید. 😉

اگر پولتان کم است، به دنبال یک سالن تخفیف یا یک مدرسه ی آموزشی باشید که خدمات با کیفیت را برای افرادی که دارای بودجه بالا نیستند ارائه می دهند. بنابراین آنها چای نعناع را در یک سینی نقره ای نخواهند آورد – چشمانتان را ببندید و تصور کنید که خدمات پنج ستاره یک هتل عالی در خدمت شماست.

اضطراب شکن # 4: از بین بردن سودا

چای سبز تسکین دهنده اعصاب است. کافئین نه تنها سیستم عصبی مرکزی شما را احیا نمی کند، بلکه از خوردن ویتامین ها و مواد معدنی از رژیم غذایی منحرف می کند و بر روی لبخند تان تاثیر می گذارد. وقتی که سطح اسید بزاق شما زیر یک نقطه مشخص می رود، دندان ها حساس به آسیب می شوند.

اگر نوشابه های گازدار را در تمام طول روز می نوشید، لایه های بیرونی دندان هایتان از بین می روند و مواد معدنی را از دست می دهند. بسیاری از برنامه های دندانپزشکی کانال های ریشه را پوشش نمی دهند + شما با یک لایحه بزرگ از سلامتیتان را پایان خواهید داد.

اضطراب شکن # 5: چربی را از بودجه خود برداشت کنید

بدهی شما را در شب مظطرب نگه می دارد و به احساسات کم ارزشی خود  نا امیدی می افزاید.

مسئولیت امور مالی خود را بپردازید و هزینه های غیر ضروری را متوقف کنید.

پیگیری هزینه های روزانه خود را برای یک یا دو هفته برنامه بریزید که هزینه های اضافی ماننمد سیگار را کاهش دهید. نکاتی  منفی که بدون توجه شما تجمع می یابد را کشف کنید و در جهت اصلاح ان ها برایید.

حذف کننده های احتمالی:

تلویزیون کابلی خود را برای Netflix ببندید.

با حامل بیمه اتومبیل، شرکت دستگاه تلفن همراه خود یا شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که قبض خود را کاهش دهند.

روزنامه خود را در طول هفته لغو کنید و به جای آن یک روز یکشنبه یا یک سرویس آنلاین را انتخاب کنید.

یا چیزهایی که به ذهنتان می رسد….

اضطراب شکن # 6: خلاص شدن از شر ناراحتی

آیا شما تا به حال به این فکر کرده اید چقدر زمان از دست رفته است که  گاهی اوقات نمی توانید سوویچ ماشین خود را پیدا کنید؟

احتمالا چیزهای بیشماری فضای زندگیتان را گرفتار کرده است. برای مثال به زیر دقت کنید:

1. یک کشو، کابینت یا گنجه را رد منزلتان انتخاب کنید.
2. مواد درون آن را جهت استفاده یا غیر قابل استفاده دسته بندی کنید.
3.  a) آیتم ها برای دور انداختن، b) آیتم های اهداء به دیگران یا دوستان، و c) آیتم های برای فروش انتخاب کنید.

پس از فروش از پول آن جهت سرمایه گذاری در بخشی دیگر استفاده کنید … من در این راستا کتاب ثروتمندترین مرد بابل را پیشنهاد میکنم اگر دوست دارید پولدار شوید. 😉😊

اضطراب شکن # 7: برنامه سفر روزانه

زمانی را صرف گشت و گذار در طبیعت کنید، با این کار ذهن و بدن خود را به یک مهمانی بسیار ضروری دعوت کرده اید. فقط یک بار کوه نوردی یا ماهیگیری را تجربه کنید.

لینک کوتاه : https://soswp.ir/?p=12865
سلام علیکم!
83
فرم گزارش را به دقت تکمیل نمایید...
از همکاری شما پیشاپیش سپاسگذاریم